Київ
вул. Андрія Верхогляда, 7-а

  (095)  596-28-28

Київ
вул. Андрія Верхогляда, 7-а

  (095)  596-28-28


ПРАВИЛА ВІДВІДУВАННЯ КЛУБУ «UTA»


🚫 Використання ненормативної лексики

⚠️ Використання ненормативної лексики на території клубу, а також під час гри, категорично заборонено. Це правило поширюється на всіх відвідувачів, гостей та учасників тренувального процесу.

🗣️ Порушення та санкції

У разі порушення цього правила адміністрація клубу UTA залишає за собою право застосувати штрафні санкції або інші дисциплінарні заходи.

Просимо дотримуватися норм етичної поведінки та поважати інших відвідувачів.


(ДОДАТОК №1 до Договору публічної оферти клубу «UTA»)

1. Загальні положення

1.1. Правила Клубу регламентують порядок відвідування, користування майданчиками та інфраструктурою Клубу, а також відповідальність Клієнтів Клубу.

1.2. Користування послугами Клубу можливо лише на умовах передплати.

1.3. Оплата клієнтом послуг означає згоду Клієнта з «Правила відвідування Клубу».

1.4. Відповідальність за ознайомлення з «Правилами відвідування Клубу» лежить на Клієнті.

1.4. У разі порушення Клієнтом положень цих Правил, Клуб має право відмовити Клієнту у наданні послуг без компенсації грошової суми.

1.5. Клуб має право в односторонньому порядку доповнити і замінити ці Правила та попередити про це Клієнта. Нові правила вступають в силу з моменту розміщення на інформаційних ресурсах.

1.6. Основні визначення:

1.6.1. «Оренда корту» (без послуги тренера) – передбачає використання корту для гри не більше 4 осіб. Гра більшої кількості гравців здійснюється за погодженням адміністрації Клубу та додаткової сплати відповідно до прейскуранта.

1.6.2. «Академічна дитяча група» – від 4–8 дітей.

1.6.1. «Ігровий час», «тренувальний час» – тривалість 55 хв.

1.6.2. «Не тренер Клубу» – не є штатним тренером Клубу та немає закріпленого часу в Клубі.

1.6.3. «Тренувальний час» – час, який закріплено за тренером Клубу (тренування обовʼязково з тренером).

1.6.4. «Групове заняття» – від 2–4 осіб.

1.6.5. «Одноразове відвідування» – у Клієнта немає постійного часу тренувань.

1.6.6. «Постійний клієнт» або «Член Клубу» – той, хто дотримується правил оплати та бронювання тренувального часу протягом всього року.

1.6.7. «Гість» – запрошена Клієнтом або Клубом людина.

2. Умови оплати та бронювання кортів

2.1. Цей розділ визначає порядок бронювання кортів для отримання спортивних послуг гри в падел або теніс, а також правила, дотримання яких є необхідним під час знаходження на кортах.

2.2. Клієнт має забронювати відвідування корту через сайт, Застосунок, чат-бот або особисто звернутися на рецепцію Клубу.

2.3. Оплата може здійснюється автоматичним списанням із суми передплачених коштів.

2.4. Клієнт може здійснювати оплату на рецепції Клубу, через чат-бот або через Застосунок.

2.5. Клієнт має можливість бронювати час відвідування кортів разово, попередньо оплачуючи кожну окрему годину їх надання, або передплатити одразу декілька годин використання кортів.

2.5.1. Клієнт має можливість забронювати тренувальний час на довгостроковий термін, попередньо узгодивши наявність часу у адміністрації Клубу та з передоплатою за даний період.

2.6. Після підтвердження оплати, яке здійснюється представником рецепції Клубу, у чат-боті або у Застосунку, обраний Клієнтом час отримання спортивних послуг гри в падел або теніс бронюється за Клієнтом.

2.7. Умови скасування та перенесення заброньованого часу.

2.7.1. Щоб скасувати або перенести заброньовану годину (одноразове відвідування) Клієнт повинен повідомити рецепцію Клубу особисто чи телефоном не пізніше, ніж за 24 (двадцять чотири) години до початку заброньованого часу надання послуги. Щоб скасувати або перенести дві заброньовані години (одноразові відвідування) Клієнт повинен повідомити рецепцію Клубу особисто чи телефоном не пізніше, ніж за 48 (сорок вісім) годин до початку заброньованого часу надання послуги. Про скасування або перенесення кожної наступної заброньованої години Клієнт повинен повідомити рецепцію Клубу за додаткові 24 (двадцять чотири) години, які додаються до вказаного вище строку. В такому випадку, на вибір Клієнта, йому повертається сума попередньо сплачених при бронюванні коштів або попередньо заброньовані години переносяться на іншу дату та час відвідування.

2.7.2. Постійний Клієнт (який має бронювання часу на довгостроковий період) має можливість безкоштовно скасувати або перенести одну заброньовану годину свого часу, попередивши адміністрацію Клубу за 24 (двадцять чотири) години. Постійний Клієнт має можливість безкоштовно скасувати або перенести дві заброньовані години свого часу, попередивши адміністрацію Клубу за 48 (сорок вісім) годин. Про скасування або перенесення кожної наступної заброньованої години постійний Клієнт повинен повідомити рецепцію Клубу за додаткові 24 (двадцять чотири) години, які додаються до вказаного вище строку. Якщо кількість скасованих годин поспіль складає більш, як 70% від заброньованого часу на місяць, то в цьому випадку Клуб компенсує тільки ті години, на які була знайдена заміна і зберігає надалі за Клієнтом його час.

2.7.3. Якщо Клієнт бронює час для гри день в день, тоді безкоштовне скасування бронювання можливе впродовж 2 (двох) годин після здійснення бронювання.

2.8. Якщо Клієнт повідомляє рецепцію про скасування або перенесення пізніше, ніж зазначено в п.2.7. вище, попередньо заброньований таким Клієнтом час отримання послуги пропонується для бронювання іншим клієнтам. У випадку бронювання відповідного часу іншим клієнтом, на вибір Клієнта, йому пропонується перенесення заброньованого часу на іншу дату та час. У випадку, якщо іншим клієнтом бронюється лише частина часу, попередньо заброньованого Клієнтом, Клієнту пропонується перенесення лише відповідної частини заброньованого часу на відповідну частину попередньо сплаченої суми коштів. У випадку, якщо попередньо зарезервований Клієнтом час (або його частину) не було зарезервовано іншим Клієнтом, попередньо заброньовані Клієнтом години (або їх частина), про скасування або перенесення яких було повідомлено з порушенням вказаних в п.2.7 строків, вважаються використаними і не підлягають поверненню.

2.8.1. Клієнт, який має бронювання часу на довгостроковий період та попередив адміністрацію клубу про неможливість відвідування Клубу для тренувань (на весь період) з деяких причин, то в такому разі Клуб компенсує кошти за всі ті години (протягом 30 календарних днів), де була знайдена заміна іншим клієнтом. Залишок заброньованого часу компенсується 100%.

2.8.2. У випадку повітряної тривоги Клієнт має право безкоштовно скасувати бронювання, якщо тренування випадає на час тривоги та 1 годину після завершення тривоги.

2.9. Цим документом Клуб інформує, а Клієнт погоджується, що корти можуть бути зайняті іншими клієнтами у бажаний час через їх обмежену кількість.

2.10. Клуб не несе відповідальності за відсутність можливості бронювання кортів.

2.11. Додаткові послуги, такі як оренда інвентарю та/або тощо, надаються за окрему плату.

3. Персональні (індивідуальні) та групові тренування

3.1. Для швидкого освоєння навичок, отримання задоволення від гри та запобігання травмам, та/або підвищення своїх навиків гри Клієнт може записатись на індивідуальне (персональне) або групове тренування, яке проводиться тренерами Клубу.

3.2. Запис на тренування відбувається через рецепцію Клубу, по телефону, через чат-групу або через тренера, який корегує розклад тренувань Клієнта по домовленості.

3.3. Послуги з тренування клієнтам Клубу надаються тренерами Клубу або не тренером Клубу (якщо Клієнт має таку можливість та бажання) і заздалегідь попереджає адміністрацію Клубу та надає прізвище тренера. Клуб не несе відповідальності перед Клієнтом за надання послуг з тренування даного тренера, оскільки це прямі правовідносини між Клієнтом та відповідним тренером.

3.3.1. Не тренер Клубу, який провів тренування, має сплатити «тренерський внесок» згідно з прейскурантом, або по домовленості цей внесок сплачує Клієнт.

3.4. Клуб може відмовити Клієнту у тренуванні з не тренером Клубу, якщо такий тренер має статус «persona non grata».

3.5. Оплата (абонемент) групових занять для дітей здійснюється не пізніше 1-го числа поточного місяця.

3.6. Вихід на корт має бути не раніше зазначеного часу.

3.7. Після завершення тренування Клієнт своєчасно звільняє майданчик (весь інвентар має бути зібраний відповідним чином) наступному клієнту.

3.8. У випадку, якщо Клієнт після завершення його заброньованого часу продовжує тренування чи гру, не попередивши про це адміністрацію Клубу, то за замовчуванням адміністрація Клубу рахує цей час як тренування і додає його до тренувального часу Клієнта.

3.9. Клієнти Клубу та їх гості повинні поводитися відповідно до правил громадського порядку та норм коректності, не використовувати нецензурну лайку.

3.10. У випадку, коли Клуб з деяких причин (за виключенням форс-мажору) не мав можливості надати послугу тренування на заброньований Клієнтом час, адміністрація Клубу пропонує найближчий час або (безкоштовно) в зручний день та час, вибраний Клієнтом.

4. Правила відвідування Клубу

4.1. Клієнти, які здійснили оплату і забронювали послуги, отримують право на доступ до кортів протягом заброньованого часу.

4.2. Клуб зберігає за собою право тимчасово закривати корти для проведення клубних заходів, таких як чемпіонати та інші заходи, за умови попереднього (за 48 годин) інформування клієнтів у зручний для Клубу спосіб. Попередньо оплачений час гри (послуги) в такому випадку буде компенсовано Клубом.

4.3. Клуб також має безумовне право тимчасово закривати корти на час дії обставин, які загрожують життю, здоров’ю та майну клієнтів та Клубу, у тому числі, але не виключно: у разі аварій, пожеж, землетрусів, затоплень, бойових дій, обстрілів, повітряних тривог, вибухів, падіння та детонації снарядів, ракет або літальних апаратів, а також в інших надзвичайних випадках (попередження по факту).

4.4. Клієнт зобов’язується дотримуватись правил Клубу та виходити на корт тільки у спортивній формі та чистому спортивному взутті, яке не залишає слідів на поверхні корту. Рекомендується взуття для падел-тенісу, тенісу з «non marking» підошвою та яке не використовується на ґрунтовому покритті.

4.5. У разі недотримання правил, зазначених у п.4.4, Клуб має право відмовити Клієнту у доступі до кортів без компенсації за невикористаний час.

4.6. Клуб рекомендує залишати особисті речі лише в шафках роздягальні та не залишати їх без нагляду. Не рекомендується приносити до Клубу цінні речі та великі суми грошей. Використання Клієнтом скриньки-локера біля рецепції або шафи не є договором зберігання, і Клуб у жодному разі не несе відповідальності за можливі наслідки такого використання та втрату або псування речей.

4.7. Клієнтам категорично забороняється здійснювати наступні дії на території Клубу:

  • 4.7.1. Палити (в тому числі IQOS та інші подібні системи та/або прилади для паління) за межами спеціально відведених зон для паління;
  • 4.7.2. Вживати алкогольні напої, якщо інше окремо письмово не погоджено із Клубом (наприклад, для цілей окремого спеціально замовленого івенту);
  • 4.7.2. Споживати їжу та напої на території кортів та безпосередньо прилеглих до кортів зонах;
  • 4.7.3. Демонструвати непристойну поведінку;
  • 4.7.4. Використовувати нецензурну лексику, вигукувати голосні, образливі фрази або погрожувати будь-якій особі;
  • 4.7.5. Грати з оголеним торсом, топлес тощо;
  • 4.7.6. Завдавати будь-якої шкоди майну Клубу або речам інших клієнтів;
  • 4.7.7. Проводити тренування інших відвідувачів.

4.8. У випадку порушення вимог п.4.7 цих Правил Клуб має право розірвати Договір в односторонньому порядку та припинити надання Послуг Клієнту без відшкодування їх оплаченої вартості.

4.9. Пошкодження в будь-який спосіб (удар ногою/рукою/ракеткою і т.п.) Клієнтом елементів конструкції падел корту (скло, решітка, сітка і т.п.), що відбулось не під час розіграшу м’яча (період часу, що починається з вводу м’яча у гру та до зупинки гри через виграш очка однією з команд/гравців), вважається умисним пошкодженням майна Клубу. В такому разі Клієнт зобов’язаний компенсувати Клубу вартість пошкодженого майна (його купівлю та монтажні роботи), а також компенсувати недоотриманий Клубом прибуток на час простою падел корту до моменту його повного ремонту. Не вважається умисним пошкодженням майна Клубу контакт тілом чи ракеткою елементів конструкції падел корту під час розіграшу м’яча.

5. Наслідки порушення правил та відповідальність

5.1. У разі недотримання Клієнтом вищевказаних правил, Клуб залишає за собою право заборонити Клієнту відвідування Клубу без компенсації за невикористаний час гри.

5.2. Клуб не несе відповідальності за травми, отримані Клієнтом Клубу.

5.3. Усі заняття відбуваються на власний ризик члена Клуба.

6. Заключні положення

6.1. Ці Правила є невід'ємною частиною Договору публічної оферти клубу «UTA». Всі його положення мають таку ж юридичну силу, як і сам Договір публічної оферти клубу «UTA».

6.2. Клуб залишає за собою право змінювати Правила Клубу без попереднього узгодження з Клієнтом, про що повідомляється через офіційний сайт Клубу, Застосунок, на рецепції Клубу або через інші канали комунікації.

6.3. Клуб має за собою право виносити штрафні санкції до відвідувачів Клубу, які порушують Правила Клубу.

6.4. Батьки несуть особисту відповідальність за дітей віком до 16 років, які знаходяться на території Клубу.

Адміністрація Клубу «UTA»